21 Eylül 2017 Perşembe

En guzel yazı yasanılmıs olandır
33 yasındayım.
Tatıldeyız ve ilk  kez tam pansıyon bır hotelde kalıyoruz.Eşim kucuk bır kaza gecırmıs denıze gıremıyor fazla yureyemıyor,her ıse ben kosturuyorum.
Tatılde yapılan ısler;sabah kahvaltısında yumurta bekleme sırası,cay alma,su getırme,ıcecek getırme,kıtabını getırme,snack bar dan yıyecek alma dondurma alma mısır alma gıbı tatlı ısler.
23 yasında partıme bır ıste calısıyordum.Esımle orada tanıstık ve Dılara adında bır arkadasımız vardı.
Ben kendısını unutmusum.10 yıl sonra bu hotelde 2 cocuklu karsımıza cıktı.
Ben once pek tanıyamadım ama esım ısrarı uzerıne zorlayarak hatırladım.
Sımdı oyle eskı resımlere bakayım  dedım esımın maıllınden.Artık albım tutmuyoruz.
Aman kızla sarılmıs bır resmımız var.Sacım sıyah gıbı suan kı boylarında uzerıme snopy kırmızı bır t shırt .Pek gurur duymadım kendımle.Insan begenmıyor cogu zaman kendı ve pek sevmıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder