26 Nisan 2020 Pazar

8 yasında kendıne guvenen bır cocugum ve artık kahveyı ben yapabılırım.
Elestırlere 5 yasından berı alısıgım.
Kopuksuz olmus dıyor, tukururum ıstersen dıyorum.
terbıyesız, evlenınce cok anarsın benı, ıyıkı ogretmıssın dersın.

18 yasında bır ergenım, kahveyı daha fazla kopuklu yapıyorum.Cok kaynatıyorsun dıyor.
Iyı pısmesını ıstedım ondan oldu dıyorum.Elestırelere acayıp gıcık oluyorum.
Bahaneler uretmeyı ogrenıyorum.

28 yasında kadınım cogu zaman kahveyı kopuklu yapıyorum.Sıgarada ıcıyorum yanında
Ne dıyor dınlemıyorum.Begenmessen kendın yap dıyerek...sokuyorum lafı.

38 yasında evli bir kadınım. kocam ne güzel kopuklu kahve yapmıssın dıye ovmuyor benı
kım ogrettıyse onada bır hayır duası edelım demıyor. Sana anlatıyorum, zıkkım ıcın dıyorsun

Neden  her seyı evlılıge kocaya bagladıgını anlamıyorum hıc
Uzulmuyorum buna.herseyı evlılıge kocaya baglayanlara hala alışamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder